بایت
بایت

بایت

دانلود ریز پردازنده ها

ریز پردازنده ها

ریز پردازنده ها و مشخصات آنها مغز یا موتور PC ، پردازنده یا واحد پردازشگر مرکزی ( CPU ) است CPU وظیفه محاسبه و پردازش اطلاعات را به عهده دارد پردازنده ، گرانترین تک عنصر سیستم می باشد که معمولاً قیمت آن تا چهاربرابر قیمت مادربرد می باشد

دانلود ریز پردازنده ها

دانلود مقاله ریز پردازنده ها
خرید مقاله ریز پردازنده ها
دانلود و خرید مقاله ریز پردازنده ها
خرید و دانلود مقاله ریز پردازنده ها
دانلود رایگان مقاله ریز پردازنده ها
دانلود رایگان تحقیق ریز پردازنده ها
دانلود رایگان پژوهش ریز پردازنده ها
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 17 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19

ریز پردازنده ها

ریز پردازنده ها و مشخصات آنها:

مغز یا موتور PC ، پردازنده یا واحد پردازشگر مرکزی ( CPU )  است . CPU  وظیفه محاسبه و پردازش اطلاعات را به عهده دارد .پردازنده ، گرانترین تک عنصر سیستم می باشد که معمولاً قیمت آن تا چهاربرابر قیمت مادربرد می باشد . شرکت اینتل در سال 1971  پردازنده 4004 را به عنوان اولین میکروپروسسور به دنیا عرضه نمود . امروزه اینتل هنوز در بازار پردازنده های PC  حرف اول را می زند . این بدان معنا است که همه سیستم های  سازگار با PC از پردازنده های اینتل یا پردازنده های سازگار با اینتل ( محصول شرکت هایی همانند AMD یا Cyrix  ) استفاده می کنند .

غلبه اینتل بر بازار میکروپروسسورها همیشه قابل تضمین نیست . با وجودی که افتخار معرفی اولین پردازنده به دنیا نصیب شرکت شده است . اما تا اواخر 1970 دوتا از مجرب ترین پردازنده های کامپیوترهای شخصی متعلق به این شرکت نبود . کامپیوترهای شخص متعلق به این شرکت نبود . کامپیوترهای شخص آن زمان ، اصولاً از پردازنده های Z80  متعلق به شرکت Zilog و پردازنده 6502 متعلق به شرکت Thechnology Mos استفاده می نمودند . پردازنده      Z80 نسخه بهبود یافته و ارزانتر پردازنده 8080  اینتل محسوب می شود .

دانلود ریز پردازنده ها

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد